Ajankohtaista:
10.3.2023 Testipakkausten toimistuksessa viivettä. Tilauksen käsitelty ja lähetetty 5.3.2023 asti. Tilausten käsittely ja loputkin viiveessä olevat tilaukset käsitellään 13.2.2023 mennessä.
15.1.2023 Sukulaisuustestien toimituksissa asiakkaalta laboratorioon on esiintynyt postin kuljetuksen ongelmia. Jatkossa näytteet lähetetään suoraan Britannian toimipaikkaan.
Palvelemme asiakkaita pääsääntöisesti digitaalisten palveluiden välityksellä (sähköposti, chat ja lomakkeet).
Ohjeet ja yleiset kysymykset yhteydenottoa varten:
- En ole saanut vahvistusviestiä? Tilausvahvistukset tulevat joskus viiveellä. Jää rauhassa odottamaan tilausvahvistusta. Tilaus on todennäköisesti onnistunut ja rekisteröitynyt järjestelmäämme. Näemme järjestelmästä myös epäonnistuneet tilaukset, jolloin otamme automaattisesti yhteyttä tilaajaan.
- Onko näytteeni saapunut laboratorioon? Tällä hetkellä näytteiden saapumisessa on ajoittain viivettä. Tietojemme mukaan kirjeet kulkevat nopeammin, kuin paketit.
- Koska saan tulokset? Testien tuote-esittelyissä ilmoitetut analyysi aikataulut ovat arvioita. Joskus tulokset voivat valmistua aikaisemmin ja joskus myöhemmin. Muista tarkistaa roskapostilaatikko, ennen yhteydenottoa.
- Otan yhteyttä, miten toimin? Muista mainita yhteystiedot ja tilaajan tiedot tarkasti. Jos tiedustelet oman tilatun testin asioista, niin muista mainita testinumerosi viestin yhteydessä. Saatamme pyytää lisätietoja varmentaaksemme oikean tilauksen oikealle asiakkaalle.
Kaikkiin tiedusteluihin pyritään vastaamaan mahdollisimman pian. Huomioi että asiakaspalvelussa voi esiintyä ruuhkaa ajoittain. Jos kysymyksesi on kiireellinen, niin mainitse tämä viestissäsi.
Jätä viesti alla olevalla lomakkeella: